[center]Gauffes ed Mémé [/center]
El pâte à gauffes :
1 kg dfarine
5 us
60 g ed levure dboulanger
75 g ed chuque
ein pinchie dsel
250 g de burre
Effrouez llevure dins ein gobe aveuc ein tiot peu de lait tiète. Arcouvrir aveuc ein torchon et laichez arposer dins ein pièche caute.
Dins ein grand saladier, mélangez farine et chuque, faijez-y un puche et mettez-y ches us intiers.
Faijez fonte ch burre et laichez-le arfrodir. Pis, mettez-le dins chpuche creusé dins lfarine. Rajoutez el levure et mélingez le tout aveuc grammint dpoine et aveuc un fouet électrique torsadé (ou à lmain), pindant chincq minutes et finichez à l main. El pâte al est prête quand i ny a pus dmaclottes et qual colle pus à chsaladier.
Mettez un tiot peu dfarine dins ein grante terrine et y laicher lpâte à arposer pindant 1h 30 : ch saladier étant arcouvert par ein torchon et plaché dins une pièche caute à labri dches courants dair (ou bien dins chfour, sur mode décongélation).
Cuichon et dressache:
Faijez 4 ou 5 boules ed pâte et faijez-in des boudins dein vingtain-ne ed chintimètes. Décopez ches boudins in trinques dinviron 1 cm dépais et les laicher arposer dsus du papier sulfurisé pindant un quart dheure.
Pour cho qui suit, il faut ête au moins tros. Pindant qulun i fait cuire ches pitites boules ed pâte dins un moule à gaufrettes, chsuivant i sdépêche ed coper ches gauffes cuites dins le sens de llargeur, et chdernier i remplit hardi pitit ches gaufres ed crein-me pâtissière.
Ches gauffes al sconservtent fort bien pendant plusieurs jours ou semaines dins des boîtes qui sont bien freumées.
El crein-me pâtissière :
1 lite ed lait
8 ganes dus
150g ed farine
50g ed burre
1 paquet (500 g) dcastonate ou d vergeoisse brune
du Rhom (à vou mote)
1 cuillère à café dcafé in poute ou extrait dcafé
8 carrés dchocolat
de lcannelle
Faijez boullir chlait.
Mélinger ches ganes aveuc el castonate au batteur (quèques minutes) et pis ajoutez l farine.
Après, aAjoutez ch lait boullant et tous les autes ingrédients (grammint dcannelle ! !) et faijez épaissir el tout dins ein castrole à fu doux, sans arrêter darmuer pour que lcrein-me al colle pont à lcu dé lcastrole. El crein-me al douot ête fort épaisse.
Laichez arfrodir.
Armarque : O pouvez profiter dtous ches blancs dus restants pour faire des merinques
Les Gauffes ed Mémé
- helene
ATTENTION LES ARTERES!!!
Bonjour á tous ,
Pour en remettre une couche (de pate apres les gauffres...), je vous met une petite adresse bien sympa comme je les aime, en profiter seul ou en famille.....
www.labonnecuisine.be
Bises
Helene.
Pour en remettre une couche (de pate apres les gauffres...), je vous met une petite adresse bien sympa comme je les aime, en profiter seul ou en famille.....
www.labonnecuisine.be
Bises
Helene.
Re: ATTENTION LES ARTERES!!!
Gross famos...gare aux kilos, mébon merci chère amie.Helene a écrit :Bonjour á tous ,
www.labonnecuisine.be
Bises
Helene.
Y a pas de recette de frites
Y a même du lapin au menu
Poutous du lapinou
-
les gaufres
je viens de lire la recette des gaufres en patois, je me suis vraiment marrée!
le patois c'est génial et les gaufres aussi!
Amicalement
le patois c'est génial et les gaufres aussi!
Amicalement
gauffes ed Mémé.!!
Si je pouvais , je vous embrasserais! Voici des années que je recherche cette recette..La cousine de mon père,Henriette , du Câteau nous en faisait lorsque nous allions la visiter et nous en remportions dans une boîte en fer. Enfin , la voilà mille fois "MERCI" Nicole
-