Les Gauffes ed Mémé

† picsou0_0
VIP

Les Gauffes ed Mémé

Messagepar † picsou0_0 » 15 août 2006 08:45

[center]Gauffes ed Mémé [/center]

El pâte à gauffes :
1 kg d’farine
5 œus
60 g ed levure d’boulanger
75 g ed chuque
ein’ pinchie d’sel
250 g de burre

Effrouez l’levure dins ein’ gobe aveuc ein tiot peu de lait tiète. Arcouvrir aveuc ein torchon et laichez arposer dins ein’ pièche caute.
Dins ein grand saladier, mélangez farine et chuque, faijez-y un puche et mettez-y ches œus intiers.
Faijez fonte ch’ burre et laichez-le arfrodir. Pis, mettez-le dins ch’puche creusé dins l’farine. Rajoutez el levure et mélingez le tout aveuc grammint d’poine et aveuc un fouet électrique torsadé (ou à l’main), pindant chincq minutes et finichez à l’ main. El pâte al est prête quand i n’y a pus d’maclottes et qu’al colle pus à ch’saladier.
Mettez un tiot peu d’farine dins ein’ grante terrine et y laicher l’pâte à arposer pindant 1h 30 : ch’ saladier étant arcouvert par ein torchon et plaché dins une pièche caute à l’abri d’ches courants d’air (ou bien dins ch’four, sur mode décongélation).

Cuichon et dressache:

Faijez 4 ou 5 boules ed pâte et faijez-in des boudins d’ein’ vingtain-ne ed chintimètes. Décopez ches boudins in trinques d’inviron 1 cm d’épais et les laicher arposer dsus du papier sulfurisé pindant un quart d’heure.
Pour cho qui suit, il faut ête au moins tros. Pindant qu’l’un i fait cuire ches pitites boules ed pâte dins un moule à gaufrettes, ch’suivant i s’dépêche ed coper ches gauffes cuites dins le sens de l’largeur, et ch’dernier i remplit hardi pitit ches gaufres ed crein-me pâtissière.
Ches gauffes al s’conserv’tent fort bien pendant plusieurs jours ou semaines dins des boîtes qui sont bien freumées.

El crein-me pâtissière :
1 lite ed lait
8 ganes d’œus
150g ed farine
50g ed burre

1 paquet (500 g) d’castonate ou d’ vergeoisse brune
du Rhom (à vou mote)
1 cuillère à café d’café in poute ou extrait d’café
8 carrés d’chocolat
de l’cannelle

Faijez boullir ch’lait.
Mélinger ches ganes aveuc el castonate au batteur (quèques minutes) et pis ajoutez l’ farine.
Après, aAjoutez ch’ lait boullant et tous les autes ingrédients (grammint d’cannelle ! !) et faijez épaissir el tout dins ein’ castrole à fu doux, sans arrêter d’armuer pour que l’crein-me al colle pont à l’cu dé l’castrole. El crein-me al douot ête fort épaisse.
Laichez arfrodir.
Armarque : O pouvez profiter d’tous ches blancs d’œus restants pour faire des merinques

cecile
Administrateur

Messagepar cecile » 15 août 2006 13:30

bonne recette a faire cette apres-midi en ce 15 aout et surtout avec le temp estival que nous avons :(

Merci jackie pour cette recette. ;)
webmestresse à votre service

helene

ATTENTION LES ARTERES!!!

Messagepar helene » 15 août 2006 13:57

Bonjour á tous ,
Pour en remettre une couche (de pate apres les gauffres...), je vous met une petite adresse bien sympa comme je les aime, en profiter seul ou en famille.....
www.labonnecuisine.be
Bises
Helene. :lol:

Pep

Messagepar Pep » 15 août 2006 14:07

Autant de bonheur à lire la recette qu'à manger les gaufres :!:
merci Picsou ;)

Bunny51

Re: ATTENTION LES ARTERES!!!

Messagepar Bunny51 » 15 août 2006 17:11

Helene a écrit :Bonjour á tous ,
Pour en remettre une couche (de pate apres les gauffres...), je vous met une petite adresse bien sympa comme je les aime, en profiter seul ou en famille.....
www.labonnecuisine.be
Bises
Helene. :lol:
Gross famos...gare aux kilos, mébon merci chère amie.
Y a pas de recette de frites 8-)
Y a même du lapin au menu :P
Poutous du lapinou

helene

Messagepar helene » 17 août 2006 09:06

Bonjour mon lapin,
Non ya pas de recette de frites mais les frites c'est comme l'amour , si tu sais les faire c'est pour la vie!!!!!!! :!: ;)
Helene.

Calou

les gaufres

Messagepar Calou » 28 févr. 2007 21:20

je viens de lire la recette des gaufres en patois, je me suis vraiment marrée!
le patois c'est génial et les gaufres aussi!

Amicalement

leduc nicole

gauffes ed Mémé.!!

Messagepar leduc nicole » 31 oct. 2008 12:12

:P Si je pouvais , je vous embrasserais! Voici des années que je recherche cette recette..La cousine de mon père,Henriette , du Câteau nous en faisait lorsque nous allions la visiter et nous en remportions dans une boîte en fer. Enfin , la voilà mille fois "MERCI" Nicole

MICHEL CORTEBEECK

Messagepar MICHEL CORTEBEECK » 31 oct. 2008 12:57

Mi j'm'en fous, je m'in va in minger che mère. Bon appetit à tertous . Vive ch'Nord, ses gauffres, ses frites et ses fricadelles
Eune grosse baisse MarieFrance :pep2:

djami

Messagepar djami » 28 nov. 2008 17:14

Trop drôle la recette en patois !
ça fait du bien de voir que certain le parle encore et l'écrive !!!
J'adore ! La recette aussi !